Διαφημιστική φωτογραφία

Επιλέξτε μια από τις παρακάτω υποκατηγορίες για να δείτε δείγματα εργασιών μας γύρω από τη διαφημιστική φωτογραφία. Στις διαφημιστικές φωτογραφίες φροντίζουμε την άψογη αναπαράσταση του προϊόντων και προσπαθούμε να κάνουμε τον τελικό καταναλωτή να αισθανθεί το προϊόν.

Επιλέξτε δείγματα φωτογραφιών:

διαφημιστική φωτογραφία - κοσμήματαΚοσμήματα
διαφημιστική φωτογραφία - μικρά αντικείμεναΜικρά αντικείμενα
διαφημιστική φωτογραφία - μεγάλα αντικείμεναΜεγάλα αντικείμενα

Αν η φωτογραφία είναι αναγνωρισμένη τέχνη και τρόπος έκφρασης εδώ και χρόνια, ένα από τα πλέον σημαντικά παρακλάδια της είναι η διαφημιστική φωτογραφία. Ειδικά τα τελευταία χρόνια που διανύουμε τη μεγάλη τεχνολογική έκρηξη και η διαφήμιση είναι τεράστιο όπλο στα χέρια της βιομηχανίας και του εμπορίου, οι τρόποι πετυχημένης διαφήμισης αποτελούν τον μεγάλο στόχο και έχουν αναγάγει τον καλό επαγγελματία φωτογράφο σε αναπόσπαστο κομμάτι μιας καμπάνιας που θέλει να ξεχωρίζει.

Η διαφημιστική φωτογραφία μπορεί να έχει φόντο ένα δρόμο, μια πλατεία, ένα πολυσύχναστο μέρος μιας ζωντανής πόλης, αλλά εκεί που ο φωτογράφος είναι σε θέση να παίξει με όλα του τα χαρτιά και να  βγάλει το κορυφαίο επιθυμητό αποτέλεσμα είναι σε ελεγχόμενο χώρο, στο στούντιο, το ατελιέ του.

Η αισθητική και το αποτέλεσμα μιας φωτογραφίας είναι και το τελικό ζητούμενο από όλα τα μέρη, τον καλλιτέχνη-φωτογράφο που θα υπογράψει την φωτογραφική διάσταση της διαφημιστικής καμπάνιας, για την εταιρεία που έχει αναλάβει το πρότζεκτ και εκτός από καλή παραγωγή για οικονομικούς λόγους η πετυχημένη καμπάνια θα αποτελέσει και κορυφαίο μέσο διαφήμισης για νέες συμφωνίες, αλλά και για τον πελάτη, τον υποψήφιο αγοραστή του εκάστοτε προϊόντος.

Η διαφημιστική φωτογραφία μπορεί να αφορά πρόσωπα, ανθρώπους σε κίνηση ή, όχι, σε καθημερινές τους στιγμές ή, σε εξεζητημένες πόζες, αλλά συνήθως αφορά άψυχα αντικείμενα στα οποία ο φωτογράφος καλείται να δώσει ζωή, όχι κάνοντας τα να κινηθούν, βέβαια, αλλά επιτρέποντάς τους να «μιλήσουν» στον υποψήφιο αγοραστή έχοντας φωτογραφηθεί με τρόπο τέτοιο που όχι απλά να υπερτονίζουν το αισθητικό του ατού, αλλά και να πλησιάζουν το «θέλω» του προσώπου-στόχος της διαφημιστικής καμπάνιας με τον πιο ενδεδειγμένο τρόπο.

Είναι κατανοητό, λοιπόν, πως αν κανείς επιθυμεί να βγάλει στην αγορά ένα νέο προϊόν ή, να επανακυκλοφορήσει ένα πρόσπεκτ στην αγορά για την προώθηση ήδη γνωστών προϊόντων η πρώτο του επιλογή είναι να τα παρουσιάσει φωτογραφικά έτσι ώστε να μεγιστοποιήσει τη διείσδυσή τους στο αγοραστικό κοινό και για κάτι τέτοιο δεν μπορεί να εμπιστευθεί παρά μόνο ένα εξειδικευμένο studio φωτογραφίας.